Firma EPL Poland poszukuje na stanowisko:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

MIEJSCE PRACY: MIĘDZYRZECZ

OPIS STANOWISKA:

  • administrowanie i koordynacja zamówień klientów zgodnie z wytyczonymi standardami obsługi
  • zapewnienie odpowiedniej komunikacji wewnętrznej oraz do klienta dotyczącej zamówień
  • aktualizowanie danych w dostępnych systemach analitycznych
  • analizowanie raportów produkcyjnych oraz szybkie informowanie zespołu obsługi klienta
  • prowadzenie odpowiedniej dokumentacji elektronicznej i papierowej
  • budowanie trwałych relacji z klientami

WYMAGANIA:

  • min 2 – letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • dobra umiejętność obsługi komputera i znajomość środowiska MS Office Excel
  • dobra organizacja pracy, samodyscyplina
  • umiejętność działania pod presją czasu
  • szybkie podejmowanie decyzji
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • zorientowanie na cel, odpowiedzialność
  • znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie w dużym, międzynarodowym przedsiębiorstwie
  • udział w międzynarodowych projektach
  • szansę na rozwój zawodowy z możliwością zdobycia nowych umiejętności i doświadczenia
  • miłą atmosferę i dobre warunki pracy
  • pracę od poniedziałku do piątku
  • opiekę medyczną oraz kartę sportową

Wszystkich zainteresowanych
prosimy o wypełnienie poniższego formularza

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się TUTAJ

2020 bBranding

EPL Poland sp. z o.o.  podaje do publicznej wiadomości informację o strategii podatkowej zrealizowanej przez Spółkę w celu realizacji obowiązku określonego w art. 27c w związku z art. 27b ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Ustawa o CIT).