Firma EPL Poland poszukuje na stanowisko:

KIEROWNIK ZMIANY

MIEJSCE PRACY: SULECHÓW

Jeśli do nas dołączysz do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • organizacja pracy zespołu, administrowanie i koordynacja działań podległych pracowników,
  • doskonalenie procesów produkcyjnych,
  • optymalizacja kosztów produkcji,
  • przygotowywanie i analiza danych produkcyjnych,
  • monitoring prac na poszczególnych stanowiskach.

Oczekujemy od Ciebie :

  • wykształcenia wyższego– technicznego, mechanicznego,
  • co najmniej 3-letniego doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomości tematyki Lean Manufacturing, Kaizen, 5S, Six Sigma, SMED, Efficient Improvement będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość obsługi SAP (Production Module) będzie dodatkowym atutem,
  • dobrej znajomości pakietu Office, w szczególności Excel,​​​​​    
  • dobrej (komunikatywnej) znajomość języka angielskiego,
  • dobrej organizacja pracy, samodyscypliny,
  • umiejętności rozwiązywania problemów,
  • motywowania podległych pracowników,
  • predyspozycji do pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • umiejętności działania pod presją czasu,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • gotowości do pracy zmianowej.

Jako Twój przyszły pracodawca oferujemy:

  • umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie w dużym, międzynarodowym przedsiębiorstwie,
  • szansę na rozwój zawodowy z możliwością zdobycia nowych umiejętności i doświadczenia,
  • prace w systemie 3- zmianowym (4 brygady),
  • miłą atmosferę i dobre warunki pracy,
  • dodatkowe benefity: opieka medyczna, karty sportowe i lunchowe.

Wszystkich zainteresowanych
prosimy o wypełnienie poniższego formularza

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania Państwa danych osobowych znajduje się TUTAJ

2020 bBranding

EPL Poland sp. z o.o.  podaje do publicznej wiadomości informację o strategii podatkowej zrealizowanej przez Spółkę w celu realizacji obowiązku określonego w art. 27c w związku z art. 27b ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Ustawa o CIT).